http://up98.ir/uploads/141243590270511.gif

تيم ملي كشتي فرنگي ايران قهرمان جام جهاني 2014 شد ايران در فينال، موفق شد با پيروزي 6 بر 2 مقابل روسيه عنوان قهرماني را كسب كند اين رقابت ها نشان داد كه ايران به طور جدي نياز به يك كرسي تعيين كننده در داوري جهان دارد اين درست است كه ما قهرمان ، اما بپذيريم كه سبك كشتي گيري ما مشكلات عمده اي دارد بايد بپذيريم كه هنوز قهرمانان طرازاول ما خودشان را با نيازهاي قوانين جديد هماهنگ نكرده اند آذربايجان با پيروزي 6 بر 2 مقابل مجارستان روي سكوي سوم ايستاد تیم ایران عصر جمعه در سالن پير شهداي هفتم تير تهران با پيروزي مقابل روسيه در فينال، ضمن جبران شكست سال گذشته، عنوان قهرماني جام جهانی کشتی فرنگی 2014 را كسب كرد. به گزارش سايت اخبار كشتي ايران www.iwn.ir تيم ايران كه تا قبل از ديدار پاياني موفق شده بود به ترتيب با نتايج 8 بر صفر ، 7 بر 1 ، 8 بر صفر و 5 بر 3 تيم هاي آذربايجان، كره جنوبي، فنلاند و ارمنستان را شكست دهد، در فينال نيز موفق شد با وجود مشكلات فراوان داوري با حساب 6 بر 2 تيم روسيه را شكست داده بار ديگر به عنوان قهرماني دست يابد . در اين ديدار در كنار شيريني پيروزي هاي كشتي گيران ايراني مقابل روس ها، غلبه حميد سوريان براي حريف جوان روسي كه با حساب 7 بر ‌5 به دست آمد، شيريني خاصي داشت كه در يك شرايط سخت و فشار رواني غير قابل تصور به دست آمد و مسير براي پيروزي هاي بعدي را فراهم كرد. اما در كنار اين پيروزي شيرين كه اين بار در تهران و در برابر چشمان هزار تماشاگر ايراني حاضر در سالن شهداي هفتم تير و همچنين ميليون نفر تماشاگر ديگر كه از طريق گيرنده هاي تلويزيون خود كشتي ها را دنبال مي كردند، سردمداران داوري كشتي جهان هر كاري كه مي خواهند در خصوص كشتي ايران انجام دادند و از دست كسي هم نيز كاري بر نيامد . در پايان ديدار فينال و پيروزي تيم ايران مقابل روسيه، رسول خادم رييس فدراسيون كشتي نيز در گفت و گو با يكي از شبكه هاي خبري، ضمن بسيار دشوار خواندن مسابقه فينال، گفت شرايط چنيش داوري و قضاوت آنها به هيچ وجه شايسته نبود و ما بايد هرچه زودتر براي به دست اوردن يك كرسي قدرتمند در مركز تصميم گيري داوري جهان، اقدام كنيم .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393 ا 9:19 نويسنده : a ا

دلایل توقف فیلم زندگینامه مرحوم ناصر حجازی از زبان طراح فیلم

پس از صحبت های امیر رفیعی بعنوان طرف قرارداد با سرمایه گذار و خانواده ناصر حجازی و سعید بشیری به عنوان مدیر تولید در فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» مبنی بر عدم صدور مجوز جهت نمایش و پخش فیلم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بشیری و امید محمد نژاد در مصاحبه های خود، حرف های رفیعی را شایعه عنوان کردند.

رفیعی در این ارتباط گفت: مدیرتولید و محمد نژاد در جایگاهی نیستند که بخواهم پاسخ آنها را بدهم به خصوص که در این فیلم بر طبق قرارداد اینجانب با مدیرتولید آنها  به لحاظ حقوقی و قانونی در استخدام من بوده و هستند که قرارداد با مفاد آن را در صورت لزوم منتشر خواهم کرد اما جهت روشن شدن اذهان عمومی بهتر است تا توضیحاتی را عنوان کنم.

وی ادامه داد: بر اساس طرحی پیرامون بررسی علل محبوبیت ناصر حجازی، مردی که به پاکی و صداقت شهره خاص و عام است، قراردادی را با خانواده ناصر حجازی در راستای ساخت فیلمی مستند و سرمایه گذار فیلم و در نهایت شخصی جهت امور تولید فیلم منعقدکردم که متاسفانه مدیرتولید به مفادی از قرارداد پایبند نبود و تخلفاتی را داشت که  یکی از آنها معرفی خود بعنوان تهیه کننده به وزارت ارشاد بوده است در حالیکه در قرارداد نامی از وی بعنوان تهیه کننده برده نشده و مجوزی نیز برای ایشان از سوی اینجانب صادر نگردید.

وی افزود: وی فقط موظف بوده تا در قبال دریافت مبلغی مشخص، مدیریت امور تولید فیلم را انجام دهد که در این مهم نیز مانند بعضی از مفاد قرارداد کوتاهی هایی داشته است که اوایل هفته به همراه یکی از اعضای انجمن مستند سازان سینمای ایران (خانه سینما) با مراجعه به وزارت ارشاد و ارائه اسناد و مدارک درخواست رسیدگی به این موضوع را داشتم و بر این اساس جلوی صدور مجوز اعم از پروانه نمایش  و پخش و پروانه مالکیت و ... گرفته شده است تا داوری های لازم صورت بگیرد و بی شک پس از داوری، اسناد و مدارک که شامل قرارداد ها و پرداختی ها است را منتشر خواهم کرد.

رفیعی ادامه داد:در این فیلم با وجود مشغله های کاری بسیار و به دلیل ارائه فیلمی ارزشمند به مردم ،کاری ماندگار را انجام دادم که مدیران اماکن،حاضرین در فیلم و ... شاهدان خوبی بر این ادعا هستند و البته در موارد ذکر شده  آن دو نفر که نامشان در بالا ذکر شد بیشتر تماشاگران خوبی بودند، بخصوص کارگردان که از نوشتن حتی یک صفحه سناریو عاجز بود و تائید سناریو توسط من یکی دیگر از مفاد قرارداد است که هرگز رخ نداد. کارگردان بیشتر در نقش یک فیلمبردار , صدابردار و عکاس حضور داشت و در مواقعی که تصویر بردار اصلی حاضر می شد، وی با دوربین دوم فیلمبرداری می کرد که تصاویر موجود،گویای موارد مطروحه است.

رفیعی با اشاره به قرارداد خود با خانواده ناصر حجازی گفت : طبق یکی از بندهای قرارداد، خانواده باید تا پایان قرارداد به آن پایبند بوده و موضوع قرارداد را به فرد دیگری واگذار ننمایند که تا بدین لحظه نیز همکاریهای لازم را داشته اند.

رفیعی در خاتمه صحبت های خود با ابراز امیدواری از حل شدن مشکلات پیش آمده گفت : اگر در گذشته پیرامون مشکلات پیش آمده صحبتی نکردم، به دلیل نام  ناصر حجازی بوده است که با تلاش مضاعف سعی کردم کاستیها را پوشش دهم تا کیفیت کار بالا باشد و اگر امروز این صحبتها و مسایل حقوقی و قانونی مطرح گردید، در راستای ارائه فیلمی در خور شان و نام بزرگ ناصر حجازی بوده است که با توجه به قراردادها، این مهم  برعهده اینجانب است و امیدوارم  خانواده حجازی که در طی تصویربرداری از آنها نهایت همکاری را داشتند، پس از پایان کار و دیدن فیلم، نظر مثبت خود را  اعلام کنند تا دوستداران اسطوره ملی ایران، اثری ماندگار را از ایشان در خانه های خود به یادگار داشته باشند.


موضوعات مرتبط: خبر ، ،

تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ا 20:47 نويسنده : a ا

پرهام:وزارت ورزش پیشنهاداتم را قبول نکرد/حضور من و تیمم در استقلال منتفی است

مهدی پرهام اظهار داشت:وقتی شب گذشته با امیر رضا خادم جلسه گذاشتم متوجه شدم که آن‌ها قصد دارند خودشان هیات مدیره و مدیر عامل را انتخاب کنند در حالی که در آخرین مذاکراتم با وزارت ورزش شرط کرده بودم که در ازای سرمایه گذاری چند نفر از اعضای هیات مدیره و مدیر عاملی را ما انتخاب کنیم.

وی افزود: با صحبت‌های شب گذشته حضور من و تیمی که برای سرمایه گذاری قصد برنامه ریزی داشتیم در استقلال منتفی شد چون یک سرمایه گذاری حداقل ها را می‌خواهد.

مالک سابق باشگاه نساجی قائمشهر در ادامه تاکید کرد: من پیشنهاد دادم 5 عضو هیات مدیره و مدیر عامل را اتنخاب کنم و بلافاصله کار را شروع کنیم اما ظاهرا وزارت ورزش به این جمع بندی رسید که هیات مدیره را خودش انتخاب کند.من به این تیم ارادت دارم و دوست داشتم در استقلال کار کنم ولی شرایط مهیا نشد.

وی در پایان در خصوص اینکه قصد داشت چه مقدار در استقلال هزینه کند گفت: حالا که همه چیز تمام شده ولی همان مقداری که اسپانسر در تیم رقیب ما هزینه می کرد من هم همان هزینه را انجام می‌دادم.

با کنار کشیدن پرهام و تیمش برای سرمایه گذاری و مدیریت در استقلال بهرام افشارزاده جدی ترین گزینه مدیر عاملی استقلال است.


موضوعات مرتبط: خبر ، ،

تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ا 20:44 نويسنده : a ا

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، با مشکلاتی که وزارت ورزش و اسپانسرهای مالی با وزارت ورزش برای مدیریت استقلال پیدا کرده اند بهرام افشارزاده تنها گزینه مدیریت باشگاه پرطرفدار پایتخت است.

از سوی دیگر افشارزاده درخواستی از وزارت ورزش داشته که برای استارت در باشگاه استقلال باید مبلغ 60 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز شود تا او کارش را آغاز کند.

همین موضوع نیز وزارت ورزش را دچار دردسر کرده زیرا آنها می‌خواهند ابتدا وضعیت مالی این باشگاه را مشخص کنند و هنوز اسپانسری مشخص نشده است.

شرط افشارزاده باعث ناراحتی وزارت ورزشی ها نشده زیرا گودرزی رابطه خوبی با دبیر کل اسبق کمیته ملی المپیک دارد اما باید دید اسپانسری حاضر به پرداخت این مبلغ می شود یا خیر.


موضوعات مرتبط: خبر ، ،

تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ا 20:39 نويسنده : a ا



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ا 20:21 نويسنده : a ا



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ا 20:21 نويسنده : a ا



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ا 20:19 نويسنده : a ا



تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 ا 12:33 نويسنده : a ا



تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 ا 15:41 نويسنده : a ا
.: Weblog Themes By رضااديبيان :.